דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחנות בנחת 

מאת    [ 07/08/2012 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2241 פעמים ]

אם אתם לא משוכנעים שהרכב שלכם זקוק לחניה פרטית, תמשיכו לקרוא. עד סוף המאמר יש לנו תחושה שתחשבו אחרת.

נהוג לחשוב כי  חניות לרכב מיועדות רק לאלו ששומרים בקנאות על רכבם, אך ממש לא כך הם פני הדברים. במיוחד לאור האקלים הישראלי אשר מקשה עלינו לשמור על ערך הרכב לאורך שנים. אך גם אם אינכם חושבים לטווח הרחוק, קירוי חניית הרכב מסייע לכם מדי שנה לחסוך בעלויות התחזוקה של הרכב ואף לשמור עליו מפני גניבות.

הדרך הקלה לחניה מקורה

כיום, בניית חניות נחשבת לקלה מאי פעם, כפי שניתן להסיק משם השיטה המשמשת לבנייתן. בניה קלה או בשמה הנוסף בניה מתועשת מאפשרת לכם ליהנות מחניה מקורה תוך פחות מ- 48 שעות של עבודה.

בשיטה זו, המשמשת גם לבניית תוספת בניה, סגירת מרפסת וכן הלאה, נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים יותר משיטת הבניה המסורתית. השיטה מתבססת על פנלים מבודדים בשילוב אלומיניום ההופכים את תהליך הבניה למהיר וקל, ואת התוצאה הסופית לעשירה ביתרונות.

שלל שרב

מבחינה אסתטית, השמש החמה הפוקדת אותנו בחודשי הקיץ פוגעת בצבעו של הרכב וגורמת לדהייתו. אך, חמור מכך, מבחינה בטיחותית השמש מעודדת התייבשות והתבלות מהירה של צמיגי הרכב, דבר המסכן את הנוסעים בו. החלפת הצמיגים כרוכה בלא מעט כסף, ולכן רצוי לסייע להם להאריך חיים באמצעות תחזוקה נכונה.

גם החורף מביא איתו את נזקיו הוא. הגשמים והרוחות המאפיינים עונה זו מביאים עימם לכלוך רב אשר נח לו בנחת על רכבנו. מעבר לחוסר האסתטיות של הדבר, שמירה על ניקיון הרכב מקלה על הנסיעה. לא צריך להיות גאוני הדור על מנת להבין כי נהיגה עם חלונות מהם ניתן לראות את המתרחש בכביש, תהיה קלה ובטוחה יותר.

יעיל נגד מזיקים

שילוב של שער ידני או חשמלי בחניה מעניק לכם גם הגנה מרבית מפני גניבה. גם אם לרכבכם יש אזעקה, מה שמשקיט חלקית את הדאגה, כיום מרבית הפורצים יודעים כיצד לנטרל אותה בדקה של עבודה.

אמנם מי שרוצה לגנוב, גונב בכל מקרה, אך ברוב המקרים מחפשים לעצמם הגנבים טרף קל ככל הניתן, ואינם מעוניינים להסתבך עם שערים נעולים.

שונה אבל דומה

היתרונות הרבים הנלווים לבניית חניה לרכב הופכים אותה ליותר ויותר נפוצה. העובדה שכיום ניתן ליהנות מבניית חניה במהירות וביעילות הופכים אותה אפילו ליותר אטרקטיבית, במיוחד שעל אף היתרונות הרבים של שיטת הבניה החדשה לרוב לא מדובר על עליה משמעותית במחיר הבניה.

אמנם חומרי הגלם איכותיים יותר ומכאן שגם עולים יותר, אך מנגד לצורך ביצוע העבודה נדרש פחות כוח אדם דבר המאפשר שמירה על טווח מחירים זהה למה שהיה נהוג גם בשיטה המסורתית.

הודות לאלומיניום, העומד בבסיס שיטת הבניה הקלה, ניתן לעצב אינספור סוגים שונים של חניות במגוון רחב של צבעים. עובדה זו הופכת את ההתאמה של עיצוב החניה לבית שכבר עומד על תילו לפשוטה לביצוע.

בקרוב אצלכם

אם השתכנעתם כי גם לרכב שלכם מגיעה חניה, שתעזור לכם לשמור עליו יפה תקין וודאי גם הבנתם כי שיטת הבניה הקלה היא הדרך הטובה לעשות זאת. נציין ונדגיש כי כל מה שנכתב במאמר זה לגבי בתים פרטיים, נותר תקף גם לגבי חניות מקורות בבתי עסק וכן הלאה.

עלית אלומיניום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב